En väldigt väldigt bra dag!

Vilken underbart bra dag jag har haft det idag! Fick i och för sig gå upp ganska tidigt för att städerskan skulle komma men det var det värt. Jag och Theo åkte in till stan vid 12, jag skulle nämligen titta på skor. Hittade ett par jätte fina! Tyvärr ser de inte så fina ut på bilderna kanske men de är fina det lovar jag :D Kan ladda upp en bild senare för det verkar inte fungera just nu tyvärr. I alla fall, så vi gick runt i stan några timmar sen satte vi oss på ett fik och satt där och pratade och åt i strax över en timme. Jätte mysigt var det : ).

När jag sedan kom hem hade jag fått brev av farmor, ett grattis på födelsedagen. Vet inte riktigt vad det var men jag blev så glad att jag började gråta! Jag har nog världens gulligaste farmor <3 såhär stog det, hur som helst:

Grattis på födelsedagen!
Ett stort paket av lycka,
en tårta full med tur,
ett tåg helt fyllt med glädje,
som aldrig spårar ur.

En bok som rymmer vishet och skratt som doftar vår,
ja, allt det vill jag de dig nu när du fyller år!

Kära Erika
22 Januari 2009
Din 18-årsdag Hurra!
önskar att den blir bra,
glädjefull och underbar.
Grattis från Din Farmor
Astrid


Theo såg en rekalm grej i en tidning idag på pendeln där det stog:
Bara ett dygn kvar nu.
Tänk på nå't annat så
går tiden fort.

Det måste nästan vara ödet sa jag och sedan var jag direkt tvungen att ta kort på den och skicka till Emma. Men hon skrattade bara och sa att jag var knäpp haha!

Nej nu måste jag fortsätta med pluggandet av Kalla Kriget. Hörs senare...
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0