!!!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH!

Igår fick jag den bästa present jag någonsin fått, vill ni veta vad?! Om inte så skiter jag i det för jag tänker berätta ändå... Nu kommer det daam daaa daaam!  Den 25 Februari åker jag till New York!!!

Ni anar inte hur glad jag är!

Jag hade en jätte bra dag igår och är nöjd på alla sätt och vis. Åt en jätte god middag på GQ inne i stan, fick fina presenter (mobil, andra Twilightboken och ett jätte fint halsband med mitt namn som ni såg igår), fick även en jätte fin ros av Theo som ni ska få se på bild snart : ). Ni önskade mig en underbar födelsedag och det hade jag verkligen!


Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Oscar

Hahahaha,du har kollat för mycket på SATC Irri... =)

2009-01-23 @ 18:55:47
Postat av: Erika

det gör jag inte alls, det va länge sen!! :P

2009-01-24 @ 00:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0