God morgon

Det var länge sen jag sov så bra som jag gjorde inatt. Somnade ungefär vid halv tio tiden för jag var så fruktansvärt trött. Jag hade inte ens gått och lagt mig ordentligt utan låg bara inlindad på täcket med mobilen precis bredvid mig och tv.n på. När jag vaknade nu för en kvart sen kanske det var så låg jag på exakt samma sätt haha. Hinner inte skriva något mer nu och Internet fungerar inte så jag ska göra mig i ordning och sedan väcka pappa så att han kan fixa det. Måste ju ta reda på när bussen går. Skriver mer senare
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: JAANA

Vad skönt att bara somna så där! ^^

2009-01-09 @ 07:08:52
URL: http://jaanas.blogg.se/
Postat av: JAANA

Vad skönt att bara somna så där! ^^

2009-01-09 @ 07:08:59
URL: http://jaanas.blogg.se/
Postat av: Erika

haha jaa verkligen, det är helt underbart ;D

2009-01-09 @ 11:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0