"Hippety hop music" hahaha

Min älskade vän datorn har det här lovet blivit ersatt av någonting annat. Nämligen tv.n. Jag tittade inte mkt på tv förr eller om vi säger såhär jag satt alltid vid datorn samtidigt som jag tittade på tv. Så det blev inte mycket tittande. Det här lovet har allt varit upp och ner vänt! Jag brukar tröttna på att sitta hemma och ta det lugnt när jag kan gå ut och träffa mina kompisar men nu ja... nu kan jag inte riktigt få nog av det. Jag kan utan problem sitta från sju eller åtta på kvällen och titta tills klockan är över två på natten. Kanske behövde jag lite tid för mig själv, för att verkligen ha den där riktiga lusten att umgås med folk igen. Sitter jag ensam hemma och tittar på tv med familjer kan jag sitta i mjukisar och bara en stor tröja om jag vill det, med håret uppsat i nån hemsk toffs och bara trycka i mig mat och annat. När jag är med kompisar då är det inte riktigt samma sak, måste byta kläderna mot något LITE finare i alla fall och ja, jag kanske inte trycker i mig mat. Det är helt enkelt bekvämare att vara med familjen vid de tillfällena.

Klockan är 02.56 så nu borde jag egentligen sova med tanke på att jag inte somnade fören 06 någon gång idag på morgonen. Blev inte många timmars sömn, men jag kunde inte riktigt slappna av. Det hugger till i vad ska man kalla det... bröstkorgen när jag andas ibland och ja de är lite läskigt. Vet inte vad det beror på, en kompis nämnde att det hade med stress att göra. Men jag vet inte, kan det vara så?


Imorgon mina vänner ska jag visa er ett av mina nyaste inköp. Bli lite nyfikna nu ; )
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0