Ice cool

Då var man hemma efter dagens bravader. Har äntligen köpt nya cheep monday byxor! Mina svarta gick ju sönder, så har inte kunnat använda de, men nu äntligen har jag fått ett par nya av mina favoritbyxor igen. Kommer nästan bo i de haha. Nu sitter jag i alla fall här och pratar med Emma på msn, ikväll ska vi kolla på let's dance, eventuellt baka och bara ta det lugnt. Kommer bli jätte mysigt!

Vet ni vad?! Idag är det endast 6 dagar kvar tills jag fyller 18 :D Ska börja räkna ner här på bloggen också, har gjort det på msn sen det var 65 dagar kvar så ; ). Hihi.

Bilden kanske inte är den vackraste men jag ville bara visa min fina halsduk. Det är den jag stickade själv ni vet, den jag tjatade om så mycket. Nu är den i alla fall avstickad och klar för användning, så idag fick bli dagen då den invigdes. Och den fick mycket fin respons i skolan, en trodde till och med att jag hade köpt den och att jag bara lurade honom. Inte helt fel va ? ; P

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Emma

guud vad snygg den blev!! :D

2009-01-16 @ 21:16:11
Postat av: Erika

TACK så mkt :D jag är jätte nöjd!

2009-01-17 @ 01:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0