"Idag går jag under namnet, Velour Erika"

Haha, idag blir en mjukisdag för mig. Inga planer alls har jag! Just nu sitter jag i min velourdress och ska börja sticka på min tröja, skönt? Jaa absolut. Dagen/morgonen har gått ut på att jag har försökt övertala mina föräldrar att vi ska köpa en katt. Än så länge går det inte så jätte bra, pappa säger NEEEEJ. Mamma säger: Men det är inte ens säkert att jag tål någonkatt. Mina argument är: Man kan ju testa eller hur? Och, men jag lovar att ta hand om den! Om jag inte gör det kan ni ta halva mitt studiebidrag!

Hur söt är den inte lixom!

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Anonym

får ju önska dig lycka till med övertalandet ;)



o sen så finns det ju mkt sötare katter en den där saken ;P

2009-01-25 @ 14:46:11
Postat av: Erika

haha tackar, jaa men inte som min mamma tål :P! De där e typ vanligaste som allergiska tål, och den där e faktiskt jävligt gullig.

2009-01-25 @ 23:09:56
Postat av: emmaa

haha den kissen var inte så fin XD

2009-01-30 @ 06:35:29
Postat av: Erika

jooohoo den va söt ju!

2009-01-30 @ 09:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0