i'm empty

Oj vad trött jag är... men inte på det där sättet så man är grinig om ni förstår vad jag menar. Jag känner mig typ helt tom istället, som att det inte finns någonting innuti mig, jag är bara ett skal. Trots det har jag hunnit sminka mig, klä på mig och sätta i ett/tre nårnålar i håret. Nu saknas bara frukost och så måste jag leta fram handduk osv så att jag kan gå och simma efter skolan.



Idag går dagen ungefär ut på att: Första lektionen i nya kursen Aktiekunskap, vi ska disikera på NK B lektionen, massa andra lektioner, simma en km efter skolan, bädda rent i sängen, umgås med älsklings Emma några timmar och sist men inte minst, gå och lägga mig hyfsat tidigt så att jag kan läsa lite i Snabba cash!

En trevlig dag ska det bli! Trots att det är helt vitt och snöigt ute, usch nu vill jag inte ha snö längre så kan den försvinna?

(Så här sere jag ut när jag simmar, riktigt proffsig! HAHA  I wish : P )
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0