Kvällsbestyr

Nu var kvällens bestyr klara tror jag. Jag har gjort mina armhävningar, rygglyft och situps, jag har tvättat och hängt upp tvätten och nu har jag satt igång en tvättmasknin till, tömt diskmaskinen, tagit fram saker till imorgon, kokat te och hämtat skorpor. Allt som är kvar att göra nu är mata fiskarna och hoppas att tvättmaskninen hinner bli klar innan jag ska sova så att jag hinner hänga upp mitt linne : )

Imorgon blir det till att gå upp klockan sex så lika bra att jag har allt klart och framlagt. Om jag känner mig själv annars så kommer jag praktiskt taget bryta ihop för att jag är så trött och inte hittar några kläder. Jag är tragisk ibland. Jag vet! Nu ska jag fortsätta kolla på filmen på 5.an (som jag har ett svagt minne av att jag redan har sett) sedan ska jag sova.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0