mysigt

Det va länge sen jag gjorde så mycket som jag har gjort idag. Fast jag måste erkänna att det kändes ganska skönt att komma igång igen, ikväll lär jag somna bra i alla fall. När jag väl somnade vid sex tiden idag på morgonen så sov jag ganska bra om man bortser från drömmarna jag hade efter ett tag. Jag drömde att jag var i någons lägenhet och det var fullt med jätte stora akvarier överallt fulla av slemmiga ormar. Nu pratar vi inte en eller två ormar i varje utan upp mot 50-60 kanske. Ett av akvarierna (eller terarier kanske det heter) var öppet så ormarna började krypa ur och bort mot mig, jag lovar er jag skrek HÖGT, men bara i drömmen. Nog om det. Idag var det städning hemma hos oss så mamma och jag passade på att hålla oss undan. Iställt åkte vi in till Västermalmsgallerian för att fika och titta lite. Hittade lite grejer på rea också så det var en lyckad dag : )

Tyvärr ser man inte alls vad det är för något men, ni som känner mig får väl vänta och se tills jag har på mig det om det är så att ni undrar : P  Skriver mer senare
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0