New beginning?

Jag antar att man borde skriva någonting idag, första dagen på år 2009. Egentligen har jag inget speciellt att berätta, börjar bli trött nu så funderar starkt på att gå och lägga mig. Kan berätta lite snabbt vad gårdagen bjöd på... Vid sju tiden började folk komma hit. Vi drack fördrink och ja pratade, efter det blev det middag (en väldigt god sådan) fortsatte med massor av prat, skratt och stjärnkastning . "Vem kunde träffa någon annans glas först". Jag lovade även att Tobbe att skriva en "önskelista" tills jag fyller år, så kanske ska sätta igång och göra det imorgon. Aja, efter middagen blev det lite tid till att spela spel och sedan var klockan helt plötsligt 12! Dags att skjuta raketer, skåla i champange och önska alla ett GOTT NYTT ÅR! För det gör man faktiskt bara en gång om året! Vid det här laget började alla splittras lite, de yngre försvann och träffade sina kompisar och ja vi "lite äldre barn" det vill säga Jag, Emma, Micke och Christian tog oss till Rickis för att umgås med de. Vad gjorde vi sen? Inte speciellt mycket faktiskt klockan blev ganska snabbt tre och då kändes det som att nu skulle man börja ta sig hemåt. Jag satte mig och pratade med mamma, Nettan och Angelica ett tag men sedan gick även de hem. Så mamma och jag började städa lite. Vid strax efter fyra tiden tog jag en promenad med Theo och sen var det hopp i säng för min del strax efter fem!

Där har ni hela min nyårsafton hyfsat detaljerad : P Hoppas ni alla hade kul för det hade jag! Nu ska jag sova, sleep tight.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0