Ojsan


Ibland säger jag saker som inte får mig att låta så jätte smart, men de bara kommer ut! Kom att tänka på dett när jag såg mitt Försvarets hudsalva idag. Det här hände för något år sen nu men jag tänker alltid på det när jag ser försvarets hudsalva. Det var jag och Emma som stod och pratade, hon tog sedan upp sitt Försvarets (hon är ju beroende, eller var i alla fall) och efter att hon använt det
sa hon: Vet du man kan koka soppa med de här.
Jag: Va kan man med de där?
Hon: Ja det kan man
Jag: Men de är ju jätte små! Man får ju inte plats med någonting i dem?
Hon: Men haha, man kokar soppa av "hudsalvan" inte i förpackningen.
Hahahaha, kanske inte är replikerna in i detalj men det var ungefär så samtalet såg ut.

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0