ordinary day

Mina fötter är som isbitar just nu! Kom precis in, har varit på promenad med Theo. Det kändes som ett måste att i alla fall ta sig utanför dörren idag, kan ju inte sitta instängd hela dagen.

Nu snart blir det middag och sen tror jag faktiskt att jag ska tjata lite så att vi åker och hyr någon film. Idag blir en lugn kväll med popcorn/ostbågare i soffan i vardagsrummet. Det känns inte helt fel! Igår var det visserligen också lugnt men då var jag inte hemma fören vid två tiden. Kan ju passa på att lämna tillbaka filmen vi kollade på när jag var med tjejerna i söndags också (har lixom glömt bort den lite) *ängel*.

Talk to you later.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0