Perfekt

Vilken helg jag har haft hittills! Den har verkligen varit riktigt bra, jag är så glad! Fredagen på dagen var jag ju med Theo inne i stan och sådär, sedan åkte han till Västerås. Kvällen spenderade jag med Emma och Rickis och sedan sov jag till säkert ett idag på dagen. Vid tre tiden åkte jag och mamma till sundbyberg och tittade lite i affärer och sedan fikade vi, vilket var jätte mysigt. Nu hela kvällen har jag varit med Emma S och Isabelle, vi åt middag på en italiensk restaurang vid kungsträdgården och sedan åkte vi hit och satt och pratade och tittade på Sex and The city - the movie.
Förresten Issa.. var det den här låten du menade?

Nu ska jag gå och lägga mig tänkte jag så att jag är utvilad tills matchen imorgon! Kanske hinner jag till och med åka och köpa garn innan den börjar. Har nämligen tänkt börja sticka en kofta nu, eller liknande. Ni får se sen istället.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej hahaha den låten där hon har olika brudklänningar på sig, den låten :P

2009-01-18 @ 10:37:08
Postat av: Erika

hahah varför fick jag för mig att det va den där :O

2009-01-18 @ 13:09:39
Postat av: Emma

haha jag trodde också issa menade den dära :P

2009-01-18 @ 15:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0