Relax

Ingen skola för mig idag inte. Vaknade med ordentlig huvudvärk så blev till att stanna hemma, vila och hoppas att den skulle försvinna.

Igår började jag sticka på min tröja. Efter att jag stickat klart min halsduk för ett tag sen insåg jag hur lätt det faktiskt är att göra en halsduk. Det var nu dags att göra något lite mer avancerat så denna gång fick det bli en tröja. Såhär långt hann jag göra igår, inte fyskam eller hur? Med tanke på att det är 188 maskor på varje varv.
 
Tror faktiskt att jag ska göra lite te nu och sedan gå ner och sätta mig för att titta på en film jag spelade in igår. Shopgirl hette den och för att vara helt ärlig har jag inte en blekast aning om vad det är för film.  Så det blir lite upp till bevis, kan berätta senare om ni vill ; )
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0