Sovmorgon

Blev inget inlägg igår, hade helt enkelt inte riktigt tid. När jag hade tänkt sätta mig och skriva så kom jag på att jag behövde göra en Statistik uppgift och efter det var det träning : O. Nu har jag snart varit vaken i en timme, UUNDERBAR sovmorgon kan jag säga, det behövdes verkligen! Sandy sms.ade mig igår och vi kom fram till att våra lektioner fram till NK B var inställda pågrund av att det är sista dagen denna termin idag. Därför ska jag nu snart åka till skolan, eller bussen går 51 så jag har ett tag på mig än.

Vet ni vad! Igår hade jag min sista idrottslektion någonsin... : ( Idrott & Hälsa A är nu slut. Suck det som var bland de roligaste lektionerna, okej vår lärare var lite konstig. Men idrott är en sån lektion där man inte behöver tänka så mkt. Det är nästan som att ha rast ju. Nu har vi ju bara teoretiska ämnen kvar "WOHO".

Nu ska jag sätta igång och göra det sista d.v.s hitta någon väska, välja skor och borsta tänderna. Talk to you later
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Emma

läser ni inte idrott B? :O

2009-01-16 @ 09:51:41
URL: http://eemmapemma.blogg.se/
Postat av: Erika

neeej! vi måste välja till det, så jag gjorde det men sen när jag fick se mina val stod det att kursen var inställd pga. att det var så få som sökt den :(

2009-01-16 @ 13:14:57
Postat av: Emma

nej vad trist! idrott B ingår för oss så skumt att eran inte gör de :O

2009-01-16 @ 18:09:51
Postat av: Erika

fan va sjukt! Jag villv erkligen ha det också så får jag inte det :(

2009-01-16 @ 18:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0