Tadaaaaa

Fastnade som vanligt här! Hade tänkt hoppa in i duschen på en gång efter träningen, så att jag kunde gå och lägga mig hyfsat tidigt ikväll men självklart inte. Nu har jag i alla fall kollat när jag börjar imorgon och vilken buss jag ska ta. Så det är fixat. Imorgon blir en JOBBIG dag så vänta er ingen glad Erika som kommer hem från skolan vid halv sex tiden. Sa att jag skulle berätta om dagen idag men äsch finns inte mycket att säga. Lektioner som vanligt haha, mycket skratt osv på Italienskan, matten jaa Jessica och jag satt som frågetecken i början men det löste sig tillslut och vad mer ska jag säga. Lunchen tillbringades verkligen heeeeelt i matsalen satt och pratade om allt mellan himmel och jord med Sandy, Robin och Jessica.

Nu ska jag:
  • Duscha
  • Sätta hårinpackning
  • Välja kläder till imorgon
  • Borsta tänder osv.
  • Lägga mig och läsa Snabba Cash (Förmodligen somnar jag
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0