Lite blandat


Här är mitt nya inköp! En ny guldfisk, fast denna är speciell. Tyvärr syns det inte på bilden men hans bakfenor är jätte häftiga (det är lixom flera stycken) och hans ögon står ut, lite som en hammarhaj skulle man kunna säga. Ska försöka ta en bättre bild någon annan dag, nu har jag skrämmt honom nog för idag. Hans namn är i alla fall Scar och han är helt kolsvart och jätte söt! Ni är välkomna att hälsa på honom någon dag om ni vill.

Där ser man ögonen lite bättre, var tvungen att ta en ny bild på en gång annars skulle jag bara glömma bort det. Jag känner mig själv, tyvärr haha.

Lovade er för ungefär en vecka sen nu en bild på vår vardagsrum nu när vi hade gjort om och idag passade jag på att ta en faktiskt.


Den översta bilden av de två är ja själva tv.n (som ni ser) och lite bredvid. Resten får ni se vid något annat tillfälle och den undre är när vi körde hem tv.n. Den var så stor att vi fick fälla båda baksätena och eftersom att vi var tre stycken i bilen var självklart jag den som fick klämma mer ner mellan kartongen och väggen och ligga så hela vägen hem.  Tur att polisen inte såg ; P.  Annars så har jag inte gjort någonting idag (skönt) suttit i soffan och kollat på en serie som hette Lucy Sullivan ska gifta sig eller något liknande. Från 98, men den var rolig. En väldigt lätt serie att sitta och titta på utan att man behöver hänga med helt. Den bestod i alla fall av fyra dvd skivor och varje skiva var en och en halv timme lång. Så ni kan ju räkna själva hur mycket tid jag har spenderat framför tv.n.

Nu ska jag fixa lite te, måste få bort den söka smaken ur munnen och sedan ska jag gå och lägga mig. Imorgon tänkte jag faktiskt försöka ta mig iväg till gymmet!
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0