Funderingar

Jag har tänkt på en sak de senaste dagarna. Har ni någonsin varit med om att bara har flutit på? Alltså då menar jag allt! Att allt har varit problemfritt, för så som jag kan se det är det alltid någonting. Går allt jätte bra med dina kompisar och med pojk/flickvännen då är det någonting i skolan eller något annat som krånglar till sig. Eller är det så att du fokuserar totalt på skolan ja då får vännerna lida för då kan du inte träffa de. Hur man än gör så är allt aldrig helt perfekt, du måste alltid se upp och tänka på vad du gör. Just nu försöker jag klara av allt på samma gång... träffa kompisar, vara duktig i skolan, träna duktigt och även kanske inleda något nytt. Det är svårt! Det är allt jag tänker säga...  jag vet inte alls hur jag ska beskriva det. Just nu lyckas jag kanske inte så jätte bra, men jag jobbar på det. Det gör jag verkligen.


Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Emma

jag håller med dig, det är sjukt svårt att balansera så alla blir nöjda jämt och ständigt.. alltid är de något som går fel känns de som. men de är som du säger, bara att försöka så gott de bara går för de är allt man kan göra

2009-01-13 @ 23:34:10
URL: http://eemmapemma.blogg.se/
Postat av: Jasminfin

haha vilken fin bild på oss alltså XD<3

2009-01-14 @ 07:35:24
Postat av: Erika

Visst är det svårt!

Haha, den e fantastisk ;)

2009-01-14 @ 12:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0