...

Idag är jag riktigt seg kan jag berätta för er. Så för min del lär det nog bli en tidig kväll! Längtar redan tills jag ska få sova, då förstår ni hur slut jag är. : P Nu har skolan kommit igång igen känns det som, förra veckan gick vi bara torsdag och fredag och gjorde egentligen inte speciellt mycket någon av dagarna. På fredagen gick vi till och med sluta flera timmar tidigare än vi skulle, så jag var hemma vid elva tiden någon gång. Den här veckan såg ut att bli en mardrömms vecka men helt plötsligt så hade vi ingenting att göra längre! Samhällsprovet blev flyttat, företagsekonomin blev flyttad en vecka (både redovisning och inlämningen) och sedan var matteprovet bara för de som låg på gränsen mellan två betyg så det behöver jag inte göra. Om man bortser från att man faktiskt måste vara i skolan hela veckan så kan det här nog bli en riktigt skön vecka, haha.

Kanske ska berätta att vi vann vår match igår också 72-44 tror jag det blev tillslut. Bra resultat men var verkligen inte min match det här haha, jaja jag skyller på att man inte har tränat på hela lovet! Är det okej?


Ha det underbart allihopa
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0