Håller jag på att växa upp?

Idag eller nu precis faktiskt så kom jag underfun med att jag ska unna mig saker. Eller prioritera kanske man ska kalla det. Istället för att köpa den där tröjan som förmodligen inte kommer använda speciellt mycket så kan jag spara de 150-200 kr och kanske träffa mina kompisar och gå ut och äta med de. Man känner sig så vuxen när man får klä upp sig och bara gå ut och faktiskt sitta och äta och prata med sina kompisar, det är en skön känsla. Eller att kanske träffas och gå på bio eller gå runt och kolla på stan för att sedan fika. Ni förstår principen det är småsaker men de gör så stor skillnad. Jag har lätt för att ta åt mig och tänka för mycket på saker så tillslut blir jag bara deppig, jag gör det större än vad det egentligen är. Är inte det ganska onödigt? När man istället kan försöka lösa det på en gång och faktiskt stå för det man har gjort. Bli lite mer vuxen helt enkelt.


De här jeansen ska jag kolla på, tycker faktiskt att de var riktigt snygga. Att de sedan var billiga också gör mig ingenting. Hoppas bara att de finns kvar att köpa för vad jag har läst och hört så ska de vara slut nästan överallt :/ Men vi får väl se, med lite tur så kanske de finns kvar än, eller hur! Jag och Issa kom även på att jag borde köpa ett par skor med hög klack. Jag är 172 cm lång och tycker alltid att jag är för lång, säger att jag inte kan ha höga klackar för då blir jag mycket längre än killarna är också. Nu... har jag ingen ursäkt längre, Theo är 198 cm (om jag inte minns fel) så hur höga skor jag än köper kommer jag inte bli längre än honom. Är det inte helt perfekt! Nu återstår bara det faktum att jag måste lära mig gå i skor med hög klack också. Antar att det blir till att gå omkring i de här hemma innan jag vågar visa mig på stan haha ; )

Nu ska jag gå ner till mamma och pappa och äta lite hallonpaj som jag precis har bakat.
P.S nu är det bara 4 dagar kvar! D.S
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0