A lot of time

När jag nyss satt och titta runt på olika hemsidor insåg jag hur fruktansvärt tortt och tråkigt mitt hår är just nu.

Titta bara, det är rena rama trollhåret just nu. Kanske dags att fundera på att börja använda inpackning igen. Det var trotts allt ett tag sedan jag gjorde det. Nu får det nog bli en ändring på det, ska börja redan ikväll! Hårinpackning och ansiktsmask sedan ska jag kolla på guldbagge galan eller vad den hette. Måste verkligen försöka bli lite piggare, "vintern" börjar gå mot sitt slut och nu är det dags att sluta gå omkring i...

... ja jeans leggins och stora koftor.

Försöker förstå hur man gör för att lägga in hela hela youtube klipp men jag har inte lyckats ännu. Någon som vet? Får väl nöja mig med att göra såhär så länge... LYSSNA på den här vettja! Den är riktigt bra, enligt mig.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0