Intressant?

Vet att jag inte skrev mer igår kväll. Det dök helt enkelt upp viktigare saker efter min promenad (läs Irene Huss- Eldsdansen), som faktiskt var väldigt spännande. I alla fall när jag kom in efter promenaden som tog strax över 30 min, så satte jag på mig mjukisbyxor och mina ben var helt röööööda. Bara för att det hade varit så kallt ute, det var jätte obehagligt det stack lixom i hela benen och jag kunde inte sitta stilla. Men det är mysigt ute nu, det har kommit mer snö idag så det gör ingenting för mig att det faktiskt är kallt. Kolla här hur det såg ut igår och nu är det mer snö.
Läste på en blogg här nyss, det var en tjej som jobbar som modell och faktiskt var med i det nya nummret av VeckoRevyn, att hon skulle göra en 4 veckorsperiod då hon tränade lite olika saker hemma och hon uppmanade alla att vara med. Såhär efter lovet känns det som en vääääldigt bra idé att faktiskt själv vara med så, jag är helt på! Jag har praktiskt taget inte tränat någonting alls på hela lovet och det börjar ge mig lite ångest nu kan jag säga. Därför är det dags att slå på stort, gör de där övningarna varje dag och sen ska jag gymma nu på fredag. Efter det hoppas jag på att allt bara flyter på, att träningar och matcher kommer igång så fort som möjligt så att allt blir som normalt igen. Jag behöver rutiner för att verkligen göra någonting. Annars struntar jag bara i det, jag är hopplös helt enkelt.

Jag lovade Theo att skriva något intressant i det här inlägget och jag vet inte riktigt om jag lyckades med det... vad är intressant egentligen? Att höra om vad någon gjort på dagen? Läsa om roliga/konstiga saker som hänt? Få reda på saker om något visst "ämne"? Jag vet faktiskt inte, men jag försöker i alla fall göra mitt bästa : )
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0