We gonna start a band!

Herre guu! Jag måste ha bland de bästa tjejkompisar man kan ha! Idag var jag inställd på en lugn kväll med Emma, där vi skulle titta på film och bara prata. Vi bestämmer att jag ska höra av mig så fort jag kommer hem från affären så ska hon komma över då. Ett tag efter att jag har hört av mig öppnar jag dörren och där står de! Emma, Issa och Jessica! Med Tårta, Champange, ballonger och "kalashattar"... blev så glad att jag nästan började gråta! De är helt underbara alltså. Tänk så lurade jag blev, hade verkligen ingen aning om det här och tydligen var det ett par stycken inblandade (t.ex. min mamma, haha).  Tillsammans har vi i alla fall haft en helt underbar kväll och jag har skrattat så mycket att jag har ont i käkarna. Imorgon blir det till att testa alla presenter jag fick av de ; )  Men först nu ska ni få se lite bilder, kommer finare bilder när Jessica har lagt upp de andra på facebook :



Tack för en helt underbart kväll!

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: is

ååååh bästa kvällen :D

2009-01-24 @ 12:19:23
Postat av: Erika

JAAA, hade jätte roligt! Tack så mkt :D

2009-01-24 @ 14:18:50
Postat av: emmaa

Puss på dig <3 nu har du nått att toppa på våra födelsedagar ^^ XD

2009-01-25 @ 11:49:05
Postat av: Erika

hahahah jaa verkligen, dags att börja tänka nu :O <3

2009-01-25 @ 12:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0