You can't play on broken strings

Denna kväll över även den, utan att jag egentligen gjort någon nytt över huvudtaget... skönt säger jag! Nu ska jag säta i en hårinpackning och leta reda på någon ansiktsmask (jag säger att jag ska göra det hela tiden men det blir aldrig av, så nu jävlar). Måste även leta reda på lite träningskläder för imorgon då ska jag minnsan ta mig till gymmet. Första gången iår! Nu ska jag äntligen börja, måste bara skaffa mig ordentlig ork : P Har tänkt flera gånger att jag ska gå men kommer alltid på någon ursäkt men imorgon slutar vi tio i elva så vad är min ursäkt att inte gå denna gång? Ingen!!

Nu ska jag börja runda av, så jag tänkte säga God Natt
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0