A not so sunny day

God morgon mina kära

Jag sitter nere i soffan invirad en en fleecefilt och funderar starkt på om jag ska gå ut i solen en liten stund. Vaknade tidigare av att det verkligen värkte ner ute (regn) och om jag inte minns fel åskade det också. Nu har det i alla fall börjat torka lite ute så därför kanske man ska passa på. Hmm... vi får se hur det blir med det.

Snabb summering av igår: Film, sola, film, sola, fika och shopping i outlet, grillning med Emma & co och sen golfbanan.
Första gången på en golfbanan kan jag säga att det var. Emma och jag gick runt och sjöng för oss själva, tittade på när de spelade och var lite rädda för att få golfbolalr i huvudet (jag i alla fall).

VI hörs senare,
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0