Ambition är mitt mellannamn

Jag tog mig i kragen och gjorde lite nytta idag. Vilket betyder att jag målade. Andra lagret på den nedre delen av huset närmare bestämt. När jag var klar med det så tyckte jag faktiskt att jag förtjänade att bara njuta lite av det fina vädret så jag hämtade min underbara bok och satte mig i solen och läste.

Mysigt


Det syns på hela mig att jag har målat.

Nu tror jag att jag ska hoppa in i duschen vilken sekund som helst (testa min nya hårinpackning) och sedan får vi se vad kvällen har att erbjuda. Klagar iof inte på en hemma kväll, om jag inte minns fel så ska det vara massa bra på tv ikväll : )
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0