Arrivederci

Det råder kaos i vårt hus just nu, som alltid vid semester haha. Men det är lite charmigt. Nu väntar en dusch, lite återfuktning och det sista fixandet sedan är jag klar för natten och för imorgon. Det blir till att gå upp tidigt och eftersom jag känner mig själv så väl så vet jag att det är ingen idé att försöka orka duscha då utan bättre att göra det på en gång. Och hur äcklig känner man sig inte om man sover med klor över hela sig? Jag och Tobbe har nämligen badat idag haha, det blev en volleyboll tunering utan dess like kan jag verkligen säga. Så ni alla ja ni borde va lite ledsna att ni missade våra snygga hopp bland annat.



Nej, nu säger jag God Natt så hörs vi snart igen
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: is

iirriiiiiiiriiiiiiiii kom hem i miss uuuuuuuu

2009-07-23 @ 14:30:35
Postat av: Emma

MISS YOU TOO! och imorn åker jag till skåne så vi ses inte på jäättelänge :( <3

2009-07-23 @ 23:24:52
URL: http://eemmapemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0