Back from break

Har haft "uppbehåll" från bloggen, eller ja från igår eftermiddag tills nu. Så mycket till uppbehåll kan man väl inte kalla det. Vi åkte iaf en snabbis till Stinsen och sen blev det brottom till Kista. Mamma och jag hade lite mother-daughter night. Vi gick på bio och såg The Proposal och åt middag på donken haha.
Titta även så fint jag målade mina naglar mitt i natten när jag inte var trött :P

Idag har jag solat, läst och ägnat mig åt mitt nya intresse haha, Vill ni vet vad?? Dam dam daaaaaa..... Att läsa kontaktannonser i tidningar. Låt mig förklara mig, jag läser de inte för att jag tänker svara på det. Utan jag läser de för nöjes skull. Testa själv, det är ganska underhållande. Vissa är så sjuka, eller roligt formulerande att man/jag kan skratta åt de länge efteråt. jag hade faktiskt några exempel från de jag läste idag men orkar inte leta upp tidningen så det får bli en annan gång.

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0