Det var faktiskt väldigt läskigt

De här två bilderna representerar min sjuka dröm väldigt bra!

I första delen av min dröm var hela min släkt och familj vampyrer. Har ni läst den andra boken så länge vi båda andas? Egentligen spelar inte det någon roll men det var själva miljön jag ville att ni skulle föreställa er. Det hela gick i alla fall ut på att vi blev tvungna att försöka döda varandra fastspänna i några burar med massa spikar och annat vasst i. Usch det var så obehagligt att jag faktiskt valde att vakna. (alltså kan jag inte ha sovit så djupt).

I den andra delen av min dröm var jag, några i min klass och hela mitt tjejgäng trollkarlar. Vi hade varit på någon lektion eller något i en borg som låg bredvid ett vanligt bostadsområde och blev kallade till slottet för att bekämpa en drakliknande varelse med påfågelsvans. Problemet var bara att vi ännu inte fått våra trollstavar :O daam daam daa!

Kommentarer
Postat av: isabelle

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAAH fan vad läskig dröm!!!

2009-07-07 @ 16:33:37
Postat av: Erika

HAHAH jaaa den va läskig :O

2009-07-08 @ 16:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0