Helgen är över och.... ja den fortsätter i stort sett

Jag är helt fruktansvärt seg, ligger fortfarande i sängen trots att jag vaknade för nästan en timme sen. Såhär mysigt har jag det!

De va så kallt inatt att jag var tvungen att ha min filt över täcket (jag har ju tagit ut själva duntäcket och har bara påslakanet nu när det är sommar). Nu kändes de lite som ett hotell, då får man ju ofta bara ett lakan sen ibland en filt över haha.

Har hållt mig borta från bloggen i helgen (som ni kanske märkt). Så kan ju istället snabbt sammanfatta vad jag gjort. I lördags kom Malin hit från västerås, mötte henne vid tåget sedan åkte vi hem till mig snabbt och efter det till vby och tittade lite. Middag blev det hos Emma och co då vi grillade och sedan åt jordgubbar och glass till efterrätt. På kvällen mötte jag och Malin, Jessica och hennes kompis i stan och sedan gick vi tillsammans ut på krogen. Träffade massa roligt folk som jag redan kände och även en del andra. I Söndags åkte hon hem igen och jag ägnade dagen åt att titta på filmer, shoppa lite på Åhléns i sundbyberg och prata med roligt folk på msn på kvällen haha. Ursäkta att jag skriver fruktansvärt dåligt just nu men ska ta mig upp ur sängen och göra American Pancakes. hihihi

Hade mina fina rosa converse på mig när jag mötte Malin hihi. Invigning!

/ Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0