Inte direkt sol längre


Raise your voice, frukost/lunch=brunch och VR uppkrupen på sängen. Det är sammanfattningen av min dag hittils. Tittar man ut genom fönstret får man ingen lust att göra något annat än just bara vila.

Det är också ungefär allt jag gjort de senaste dagarna. I tisdags kväll kom flickorna hit och vi tittade på tv, spelade "spel" och pratade hela kvällen/natten. När klockan var fyra gick vi alla och la oss. Vi låg säkert och pratade till ungefär halv fem och sedan somnade man väldigt snabbt. När klockan var nio på morgonen var det bara att ta sig upp sen för då kom städerskan. Vi åt american pancakes vid 12 och sedan tittade vi på twilight. Isabelle lämnade oss vid tre tiden och Emma kanske en timme senare. Så jag åkte till IKEA och vandrade runt lite där med mamma. Av någon anledning känner jag mig alltid så lugn när man går på IKEA. Vet inte varför jag började skriva allt det här, så jag slutar där och hoppar in i duschen istället. Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0