Inte riktigt vad jag hade tänkt mig, men jag klagar inte

Klockan är nästan halv fyra men det känns som att den är tolv. Dagarna går fort, verkligen! Om fyra timmar kommer flickorna hit och tittar på film/tv, det blir en myskväll helt enkelt för efter det lämnar Emma oss någon dag/dagar och åker ut till landet.

Just nu är "byggarna" här och fixar något som var blivit fel innan, så därför har jag inte så speciellt mycket att göra. Segt? Ja verkligen. Hade tänk att måla lite på huset men självklart började det regna precis när jag skulle måla och sedan fick jag reda på att de skulle komma hit så det var bara att ställa in den planen. Appropå målning, så fick jag mycket beröm över hur fint jag hade målat från de : D Lite stolt måste jag erkänna haha. Kanske ska satsa på en karriär inom målning? Fast njaa, det är nog inte riktigt "jag" haha.

Så istället för att göra något nyttigt ska jag nog ägna tid åt mig själv istället, haha. Känns faktiskt mycket roligae. Måla naglarna, duscha, göra ett fotbad och titta på den tredje filmen vi hyrde igår.




Hörs!
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0