Tiden bara flyger förbi

God morgon eller God dag kanske jag borde säga, såg att klockan var kvart över ett. över halv två. Jag fastnade lite när jag letade efter en bild, och efter att ha suttit och tittat runt i tjugo min så inser jag att det visst är Emma som har den på sin dator och inte jag. Men men. Hittade massor av andra bilder istället, så ni kan få se de och så skriver jag senare istället.


Småkusinerna för två år sen


Några flickor från laget, även det för två år sen ungefär


Två andra gamla bilder, men minnesvärda



Älskling och jag


En av våra alla givande konversationer haha!

Man har gjort så sjukt mycket saker de senaste åren. Så mycket roliga saker! Jag blir helt nostalgisk haha. På något sätt känner man sig så vuxen nu, som en helt annan person. Lite tråkigt jaa, men förhoppningsvis kommer man göra massor av andra roliga saker framöver :)
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0