Det är oftast de små sakerna som räknas

Tittade precis klart på sista avsnittet av Date my ex; Jo and Slade och där fick man se tillbakablickar från programmet. Saker hon mindes speciellt mycket. Av någon anledning var/är det ofta de sakerna som egentligen inte är så speciella som man minns, man får istället chansen att göra det till något speciellt själv. Något att minnas.

Saker som betytt mycket för mig minns jag som om det vore igår. Trots att det var väldigt länge sedan. Som tillexempel
  • När jag och Theo fikade inne i stan på coffeehouse by george i souk gallerian.
  • När Emma skulle möta några inne i stan och jag var med som moraliskt stöd, haha. Hela dagen gick vi runt och tittade oss omkring för att de inte skulle se oss förtidigt.
  • När tjejerna överraskade mig på min födelsedag.
  • När jag första gången var på bio med en kille/Thomas.
Ni förstår principen, det kan vara enkla saker som att överraska någon (nu säger jag inte att ni inte hade lagt ner tid på det tjejer haha för det vet jag att ni gjorde), ta en fika eller bara gå på bio. Det är inte vad man gör, utan vad man gör utav det man gör som betyder något.

Va djup jag känner mig nu haha.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0