Vuxenpoäng till mig


Det blev en extremt skön kväll i soffan framför Beck- Enslingen. Har sett alla filmerna flera gånger men de är lika bra för det. Speciellt de lite äldre och speciellt Gunvald. Han är så sjukt cool alltså, det finns nog inget ord som beskriver honom bättre än cool haha. Hur som helst tycker jag att jag har skrapat ihop lite vuxenpoäng denna kväll, lyssna: Var ensam hemma och trots det vågade jag ligga i soffan på nedervåningen och titta på Beck. Ja det var rätt läskigt, speciellt eftersom jag inte ens brukar gå dit ner när jag är ensam. Men jag klarade det galant, så ett litet steg närmare vuxenlivet. Nej ska krypa ner i sängen nu och titta på lite serier på tv.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0