What a day

OJ! Blev visst inget inlägg förut så jag får visa några bilder lite snabbt nu istället. Tyvärr är bilderna verkligen värdelösa men det överlever ni nog.


Klänningen älskar jag, den är från Tessie och man känner sig som en prinsessa i den.
Kjolen är helt sjukt skön och den hittade jag på hm för bara 150 kr (istället för 350kr). Älska rea!
Som sagt bättre bilder senare.

Nu ska jag byta om och sen gå och lägga mig tror jag. Kom nyss hem från Harry Potter och ja jag säger ingenting ni får se den själva. Jag älskar Harry Potter filmerna så jag har kanske inte jätte bra uppfattning om, om de är bra eller dåliga. Enligt mig är alla jätte bra! Nej sängen var det... God natt
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0