allt möjligt...

Det är soligt å fint väder ute nu och jag sitter inne. Känns.. hmm vad ska jag säga? Jo lite fel. Men det känns som att idag är det ungefär så här dagen kommer se ut. Känner mig inte helt 100 så planen är att åka och rösta, hyra några filmer och sedan krypa ner i soffan och ligga där och titta på film resten av dagen. Men film själv? Inte alltid jätte roligt.


Igår var mamma snäll och bytte mina gardiner så nu är det de sommriga som är uppe :) Känns mycket ljusare än att ha mörkgröna... jag är SÅ sugen på att göra om i mitt rum, få någon förändring av något slag. En ny sänggavel kanske? eller... något annat.
Jaja.. duschen kallar
/Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0