Äntligen sommar?

Dåligt uppdaterat de senaste dagarna... JAG VET! Och därför ber jag lite om ursäkt för det. Men som sagt det har varit midsommar och under midsommar var jag inte hemma. Utan då befann jag dig på Emmas landställe :) Nu däremot är jag hemma och har haft fullt upp de senaste två dagarna. I lördags kom Emma S och Issa hit ,(många Emma haha), enligt planerna skulle vi grilla men självklart började det regna precis då vi skulle starta grillen. Det blev till att laga middag inne och sedan så fort det slutade regna så satte vi oss under taket på altanen.



De sista bussarna hann gå innan ens kommit på tanken att vi skulle kolla upp det. Så kvällen slutade med att det blev en "sleepover" här. Vi tittade på SATC filmen och somnade ganska fort.

Idag har det varit helt fantastiskt väder så jag och Emma S låg ute och solade hela dagen. Helt fantastiskt skönt! Vem gillar inte att sola, läsa tidningar, lyssna på musik/sjunga med, "bada", äta riktigt sommrig lunch och bara ligga och prata! Åkte in till vby en snabbis sen på kvällen också, fortfarande helt fantastiskt skönt ute så det fick bli shorts och linne :)

Talk to you tomorrow!
Erika

Kommentarer
Postat av: Emma

det var hur mysigt som helst både igår och idag :)

2009-06-22 @ 23:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0