Ciao

Vaken! Har hunnit skaka av mig tröttheten också, för när jag reste mig upp ur sängen kändes de som att klockan var ungefär sex på morgonen. Usch! Nu är jag i alla fall pigg, ska fixa iordning lite frukost nu snart och sedan åka iväg och titta på en resa. Känns som att det är ganska välbehövligt!

Tänk va härligt det skulle vara att få ligga på en strand hela dagarna, dock ser denna lite blåsig ut men haha.

Var nere och pratade med pappa om det precis, så när jag skulle gå frågade jag snällt
E: Har du ätit frukost?
P: Ja, men du kan få göra en latte till mig
E: Vilken storlek liten, mellan, stor?
P: Mellan
E: Men vad e de för någon då?
P: Inte sån där jätte stor du vet
E: Vadå typ en vit?
P: Nej en sån där smal, ganska hög.

När jag gick upp för trappan sen kom jag på att det är ganska dumt att fråga om han ska ha en mellan om jag inte ens själv vet vilken mugg/glas det är. Jaja, det är morgon...
/ Erika

Kommentarer
Postat av: is

WOHO!! KRETA 09!!!!!!!!!!! :D :D

2009-06-16 @ 20:33:04
Postat av: Erika

YEEEEEEEEJ :D:D

2009-06-16 @ 23:59:59
Postat av: Emma

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D:D:D

2009-06-17 @ 00:10:33
Postat av: emmaa

ha så kul tjejer :)

2009-06-18 @ 12:52:31
Postat av: Erika

Tack så mkt älskling :D

2009-06-20 @ 21:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0