Det går fort

Hemma igen!

När jag gick hemifrån var det mulet och kallt ute så jag tog på mig en tjock kofta under jackan. När jag sedan kommer fram till skolan och har suttit där inne och väntat på Issa ett tag slår vädret om helt och det blir sol. 3.orna tog studenten idag så det var fullt drag! Alla var så glada för att de skulle gå ut och det fick nästan motsatt effekt på oss. ETT år har vi kvar nu sedan är det vi som står där!

Vi åt i alla fall glass i matsalen (riktigt god sådan), satt ute i solen, tittade på när de sprang ut och sedan även när de åkte iväg med flaken. När vi var där insåg jag hur liten "världen" är. Folk man själv känner/vet vilka det är var där och på ett eller annat sätt känner ganska många varandra.
/Erika

Kommentarer
Postat av: Paulin

nu ska vi inte överdriva med grymt tur, ha :p

de kunder inte sitta ute på sin champagnefrukost för att de ösregna. Men de va ju tur att de inte regna då de sprang ut varje fall ;)

2009-06-03 @ 21:12:11
URL: http://pauwow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0