Duktigt duktigt duktigt

Jag tröttnade efter ett tag på att inte göra någonting. Vet ni vad jag bestämde mig för att göra då...? Neeej, fel helt fel! Det rätta svaret var att jag började rensa lite i mitt rum. Egentligen hade jag tänkt att rensa ännu mer men jag tröttnade även på det... I alla fall. Jag har varit duktig nog att ta en före och efter bild på min fina tidningshög. Titta

Före


Efter


Före bilden är en del av tidningarna jag sparat de senaste 3 åren! Fatta att jag hade massor av tidningar från 2006, varför lixom? Nu sparade jag bara några nummer av VR från iår (de jag hittade). Rensade även bort massa annat från min hylla men där syns det ingen direkt skillnad eftersom att allt ligger i lådor.

Nu blir det nog en dusch så man känner sig lite mer hygienisk, ska även bädda rent i sängen tror jag. Måste bli av med den där obehagliga känslan som sitter kvar sen jag och Angie tittade på Pojken i randig pyjamas. Hörs vi imorgon istället? Klart vi gör!
Erika

Kommentarer
Postat av: emmaaa

jag är imponerad ;D verkligen.

imorgon ska vi leka :D:D

ska vi fråga någon mera tycker du?? än de två utvalda XD hahaha. och INGEN SKRÄCKIS !!!!!!

pusssssssssss

2009-06-15 @ 11:18:13
Postat av: Erika

Danke schön ;). Yeej imorgon! jag har frågat en but we'll see :) PUsss

2009-06-15 @ 12:15:26
Postat av: emmaaa

okidoki ^^

2009-06-15 @ 15:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0