En ensam morgon

Klockan var redan halv ett så jag insåg att jag nog måste sätta igång att fixa lite frukost. Eller frukost kanske var fel ord men brunch? Därför springer jag just nu mellan köket och datorn för att skriva och göra brunch samtidigt... fråga mig inte varför jag inte gör en sak i taget för helt ärligt så vet jag inte det!

Så! Nu är det klart och jag sitter här med omelette, en macka med bresaoula och ett glas jucie. Självklart är det något fel på kaffekvarnen(?) när jag ska använda den så det går inte att mala kaffe och då är det lite svårt att göra latte. Därför fick den utebli... Snyft.

Jag lämnar er för en stund och ger maten och College life all min uppmärksamhet.
/Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0