God damn you're beautiful to me

Klockan går fort när man slappnar av och tar sig tid.

Vaknade strax före halv tio av att det lät så att hela huset skakade, men jag kunde för allt i världen inte komma på vad det var. Efter någon minut insåg jag att det var byggarna utanför som håller på att sätta upp panelen. Precis när jag bestämde mig för att somna om en stund till och stängde ögonen så börjar mobilen låta... sms. Övervägde en sekund att läsa det senare och sova en stund till men det slutade med att jag faktiskt satte mig upp och insåg att jag inte skulle sova mer idag. Efter några minuter var det bestämt att jag skulle vara nere i skolan klockan 13, än vet jag inte helt varför men det får vi snart se.

Tog ialla fall en lång dusch och en lång lång frukost.

Nu insåg jag att jag måste skynda mig och klä på mig för jag ska gå till bussen om sisådär en kvart.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0