ibland måste man bara ta en paus

Vilket väder vi har i Stockholm eller till och med hela Sverige just nu, det är praktiskt taget som att vara utomlands. Enligt rykten ska det till bli värmerekord nu i veckan, är inte det rätt sjukt?! Har tyvärr inga roliga bilder att bjuda på (tvivlar inte på att några kommer komma upp på facebook, så jag väntar och ser).

Bild från förra veckan, innan jag åkte och klippte mig


Var lika fint väder då som idag :)

Nu ska jag hoppa i bikinin igen och sen gå ut och lägga mig i skuggan, kanske börja på någon ny bok i väntan på att jag lånar den tredje twilightboken av Emma.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Tobias

Snygg outfit hörru du :D

2009-06-29 @ 23:49:13
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0