Morgon nytt

Klockan är 20 i sex på morgonen och ja jag är vaken... fortfarande. Fråga mig inte varför jag inte somnat ännu för det finns så många olika svar på den frågan. Vad som verkligen är rätt... ja det vet jag faktiskt inte. Antingen är det för att:

  • Jag inte gör något på dagarna, så när jag ska sova är jag inte trött.
  • Jag ligger och tänker på massor av saker så att jag inte kan slappna av.
  • Jag har för dåligt tålamod för att bara ligga i sängen när det är helt mörkt och helt tyst.
  • Jag sover till tolv på dagarna så jag är inte trött när jag går och lägger mig.
Ja, ni ser jag kan hålla på ett tag. Om jag ser det positivt istället så kommer jag förmodligen vara väldigt trött ikväll så då kommer jag somna hyfsat tidigt då?! Vi kan ju hoppas i alla fall.



Än så länge så ser inte vädret ute så jätte roligt ut kan jag upplysa er alla om och vad jag har hört så ska det inte bli så fint idag heller. Men än kan vad som helst hända! Nej, nu borde mina föräldrar gå upp om inte allt för länge så då ska jag passa på att äta frukost med de. (Det här kommer bli en LÅNG dag).

Ni har nu fått en lite update om vad jag håller på med, en liten väderleksprognos och även fått reda på vad jag ska sysselsätta mig med om en liten stund. Med det vill jag bara säga: Ha det underbart allihopa, Erika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0