Odjuret blir skönheten?

Minns ni att jag berättade att jag hade köpt en cykel förut? Om jag känner mig själv rätt så sa jag förmodligen att jag skulle lägga upp en bild på den (vilket jag inte gjort). Så nu när jag var nere och hämtade cykeln i garaget passade jag på att ta två bilder.


Här är skönheten! Eller ja, kanske ingen skönhet nu men kommer att bli efter min makeover. En ganska lila färg ska hon få, men innan dess måste hon tvättas av ordentligt. Detta har jag tänkt sätta igång med imorgon då jag är ledig och det (vad jag tror) inte ska regna utan bara vara lite småkyligt.
/Erika

Kommentarer
Postat av: Emma

visst var the hills bra?!!!!!!! :D :D :D hyper jag är haha.

btw, skön kommentar där nere att du var en av dom haha (;

2009-06-02 @ 22:00:11
URL: http://eemmapemma.blogg.se/
Postat av: Erika

hahaha, vadå ja tackar inte nej lixom :P

2009-06-02 @ 22:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0