Skrev jag eller inte?

Jag sa att jag bara skulle skriva om jag gjorde någonting på dagen och eftersom att jag inte skrev så antog ni nog att: hon gjorde ingenting utan låg hemma ensam i soffan och tittade på tv/film. Men ack så fel ni hade! Haha okej jag gjorde kanske inte så mycket men jag låg inte bara hemma utan jag tog mig iväg till solna och sedan vid halv nio tiden kom Jessica och Isabelle hit. Sen igår var jag en sväng till vby och efter det gick vi på Christians mottagning. Kom hem vid halv tolv tiden och sedan kom Andreas vid strax efter tolv. Sova... ja de fick jag göra sedan vid halv fem tiden.

Idag däremot ser det ut att bli en LUGN dag med stora bokstäver. The city går hela dagen och nu är det även friidrott på tv (Golden leauge). Så jag det ser ut som att jag blir fast framför det i mjukiskläder! Hmm vad kan jag göra för att glädja er? En bild kanske?


Otroligt "vacker" bild. Men vadå man måste ju bjuda lite på sig! Emma kommer kanske inte bli jätte glad för att jag lägger upp bilden, (men blir det bra om jag säger att du va jätte söt på den? :D ).
Äsch ska kolla på tv nu, ha det underbart nu allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: emmaaaa

hahahaha mysig kväll HEMSK bild! uschusch. men jag förlåter dig. eller kanske hämnas, jag har ju en del vackra jag också ;) moaahaha

2009-06-15 @ 11:20:05
Postat av: Erika

Jag får väl leva med det då ;P

2009-06-15 @ 12:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0