Sommar och sol... lalalal!


En sammanfattning på vad jag ägnat mig åt de senaste dagarna. Har spenderat den mesta tiden med de här underbara "töserna" blandannat och det har varit riktigt roligt!

Nu ligger jag utslagen på sängen. Orkade ta en snabb dusch och med lite viljeansträning även måla naglarna trots att jag mår ila. Ja, Emma, Emma och Issa om ni läser jag mår fortfarande illa trots att de va flera timmar sedan jag gjorde de där jävla kullerbyttorna i vattnet haha. Av någon dum anledning kom jag på att jag skulle testa hur många jag kunde göra på rad utan att gå upp och andas... jag kom till sex stycken och sedan var jag helt yr och blev illamående. (Ibland ska man inte testa knäppa saker man kommer på).

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHA irri dååå, stackare :P hoppas det går över snart :D

2009-06-30 @ 20:46:31
URL: http://eemmapemma.blogg.se/
Postat av: Erika

Det är bättre nu men är fortfarande lite illamående så ska nog gå och sova haha :P

2009-07-01 @ 00:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0