Sommarvärme!

Det är lite jobbigt att sätta sig inne vid datorn när det är så pass fint väder ute. Idag känns det dock rätt skönt, har varit ute hela tiden de senaste tre dagarna.

Som sagt i måndags var Emma och jag här, solade och badade.
Tisdags då mötte jag Emma i Åkermyntan, vi handlade lunch och sedan gick vi ner till ett bad och låg där hela dagen. (Bilder kommer längre ner).
Onsdags dvs. idag har jag Emma och Issa varit här, solat och badat. Finns MASSOR med bilder, jag har några stycken (men måste ladda kameran innan de kommer upp) sedan har Emma hur många som helst. Så de bilderna får ni vänta på.

Tisdag

Här spenderades hela dagen, otroligt skönt.

Utsikt

Utsikt

Onsdag

Dagens fantastiskt goda lunch! (American pancakes och vanliga pannkakor).

Nu har jag krupit i "sommar mjukiskläder". Min sköna Blackeberg hoodie och mina jucie couture shorts :D Så för mig blir det en lugn kväll!

Kanske hörs imorgon,
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0