Dagens inköp


Blev en snabbis till vby med min kära mor idag. Köpte lite smågrejer, som ni ser ovan. Nu när som helst ska jag ta mig ner till vardagsrummet för att fixa till naglarna lite. Vet ni vad! Nagellacket jag köpte är exakt samma som de målade när jag var och gjorde manikyr i New York : ) Blev jätte glad när jag hittade det för färgen är så gullig, den blir mycket mer rosa på när man målat den än den är i flaskan.

I will talk to you all later, för nu ska jag gå.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Emma

nagellacket var jättegulligt! :) vart är de ifrån? :D

2009-03-15 @ 19:49:31
URL: http://eemmapemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack :)

Det är märket OPI, de är ganska dyra tyvärr :/ men rött stora flaskor å de håller bra :) där här va en av de nya sommarfärgerna men de finns massa andra också på kicks:D

2009-03-15 @ 20:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0